recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv 4 og HDMI-CEC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv 4 og HDMI-CEC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv 4 og HDMI-CEC
    Sendt: 28-April-2018 kl. 19:44
Jeg overvejer at skifte mit apple tv 3 ud med en 4 er, da jeg gerne vil have muligheden for apps. 4´eren har jo mulighed for at sende signal via HDMI-CEC hvis den er koblet til tv. Da jeg gerne vil have koblet den til reciever grundet lyden er mit spørgsmål om det er muligt at styre apple tv 4 med fjernbetjeningen til tv selvom der er en reciever imellem. 

Er der nogen der har erfaring med dette?
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2018 kl. 21:42
Jeg har en ATV 4K koblet til via Denon AVR-X2400 og det fungere fint med HDMI-CEC
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2018 kl. 21:56
Fedt, så jeg kan navigere rundt på Apple tv med fjernbetjeningen til mit tv selvom den er tilsluttet via receiver. Det er ret smart, så kan selv min kone og ungerne finde ud af at bruge det.

Takker for info.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2018 kl. 13:55
Jeg har både ATV4 & ATV4K. Jeg bruger kun apples remote til at styre det hele... Forstærker, tv og boksen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu