recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Berdels Multirum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berdels Multirum

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2020 kl. 18:53
Billede og tegning viser en parallelforbindelse, så impedansen er 1.3 ohm.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2020 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

ja, jeg kan godt se at buttkickers er næste trin op af stigen. Det der fristede var at det kunne laves for 1600krSmile

Nå okay. Nu kender jeg ikke lige dem der du har, men kan forstå jeg stadig er "godt kørende" med min gamle LFE så. Jeg har haft den monteret i 3 forskellige sofaer igennem tiden. Her sidst købte vi så en ordentlig sofa hvor der kom en mand ud for og sætte den op. Han kiggede godt nok lidt da jeg startede med og sprætte stoffet op under bunden, og skrue LFE træpladen iLOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu