recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Hvis de da overlever de næste 3 måneder......
Hvorfor skulle de ikke gøre det?
nu har de alligevel eksisteret nogle år og har såvidt jeg ved ikke problemer. Ved du noget eller er det bare en fjollet kommentar uden hold i?
En fjollet kommentar, måske. Men deres regnskaber er sikkert tilgænglig på nettet.

Det er de sikkert, er det dem du ligger til grund for din kommentar? 
Vi kan også bare lade være med at snakke mere om detSmile
Der vel ikke så meget at snakke om, med mindre du har du da selv har en interesse her i? 
Men nej, jeg har ikke tjekket deres regnskaber, i sådan en branche med relative få speciel forretninger bliver der snakket, ikke fordi jeg selv er i branchen, men i min omgangskreds er der tilfældigehvis nogle stykker.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2018 kl. 12:50
Ja, kigger man på proff.dk, så ser det ikke så godt ud. Men det er endnu værre for Densen, som ejeren også står bag.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu