recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify åbner på tysk, HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify åbner på tysk, HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify åbner på tysk, HJÆLP
    Sendt: 01-Maj-2018 kl. 11:10
Jeg har lige startet familie abonnement på Spotify, men af en eller anden grund åbner den på tysk i Google Chrome. På min Android mobil åbner den også på tysk i app'en. Jeg er logget ind med samme Google konto på begge. Jeg ønsker den skal køre Engelsk eller dansk.

Hvis jeg installerer Windows app'en på PC'en så kører den engelsk hvilket er hvad jeg ønsker. Mine børns installation på Android og IOS mobil er begge engelsk.

Jeg har en ide om at det må have noget med en indstilling på min Google konto at gøre men jeg kan ikke gennemskue/finde hvor det er.

Nogen der har prøvet samme eller kan hjælpe?


Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 16:11
Hvis du går ind på google.com fra en computer og klikker på dit profilbillede oppe i højre hjørne, på hvilket sprog vises teksten da?



Redigeret af tennisbold - 01-Maj-2018 kl. 16:13
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 10:59
Tak for hjælpen.

Det viste sig at selv om Telefonen var sat til Dansk og alt tekst både i google.com og telefonen var dansk, så var alternativt sprog i telefonen sat til tysk af en eller anden grund. Det betyder så at app's skal bruge tysk hvis dansk ikke er understøttet.

Og ved skifte til Engelsk som alternativt sprog så er Spotify på både telefonen og chrome browser nu engelsk.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu