recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 07:09
enig
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 10:31
Jeg ville ikke være den første til at sige det, fordi jeg var med i budrunden. Men nu kan jeg... Det er dårlig stil. 

Jeg vandt budrunden ud fra de oprindeligt opstillede rammer - fredag midnat, men så blev målstregen rykket til fredag ugen efter. Det er sådan set ok, fordi det er en fejl alle kan begå omend jeg er tilhænger at at holde en aftale, når man har lavet en fejl.Særligt når man taler småbeløb.  Så skulle det pludselig også være til salg andre steder selvom den ikke var det til at starte med. Men nok om det.

Det er helt tydeligt at budrunden er vundet på 300 kr. Så har sælger bare at leve op til sin egen annonce. Hvis man vil udvise dårlig stil som sælger, så kan man sætte sine ting til salg på dba. Her udnytte man på en eller anden måde et fællesskab og højere grad af tillid. 

ØF!
Til top
Bo F Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo F Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2018 kl. 21:27
enig
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 07:31
Så, slå lige koldt vand i blodet folkens. Jeg forstår frustrationen, men brugeren "Ukke" (har fået lov til at nævne ham i tråden) havde smidt et bud på PB inden deadline, og ville hente fladskærmen d. 12/6 mod et lille depositum. Jeg sagde nej tak til depositum, men lod ham hente skærmen på aftalte dato. Han kom ikke, men aflyste dagen efter afhentningsdagen pga private omstændigheder. Det kan ske, og har da ikke i sinde at kalde ham for diverse ting, som jeg bliver udsat for herinde - selvom jeg forstår frustrationen. 

Edit: Solgt


Redigeret af A.M. - 17-Juni-2018 kl. 20:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu