recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 105D - salgspris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 105D - salgspris?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schubring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 105D - salgspris?
    Sendt: 14-Maj-2018 kl. 23:57
Overvejer at sætte min Oppo 105D Silver (Darbee Edition + kodefri på DVD/BD) til salg.

Den er købt 30. juni 2016 – så stadig lidt garanti tilbage.

Den står som ny og har ikke været brugt meget.

Original emballage samt garantibevis haves.


Spørgsmålet er bare om hvad sådan én kan sælges for?

Hvad siger Recordere-folket?

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 01:23
$50 shipped.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 09:49
Jeg vil mene at du kan få din købspris minus 40%. Oppo afspillere holder nok en lidt bedre brugtpris end de øvrige afspillere.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 11:17
Du skal finde en HIFI nørd og ikke en 'hjemmebio' nørd. Sidstnævnte vil nok hellere have UHD oppe i det prisleje.
Jeg solgte sidste sommer min på det tidspunkt 4,5år gamle Oppo 105 til en som ville bruge den i sit stereo setup. Det vigtige for ham var at den kunne forbindes via XLR til hans Mark Levinson.
Hothers bud på købspris minus 40% passede meget godt på mit salg.
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schubring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg vil mene at du kan få din købspris minus 40%. Oppo afspillere holder nok en lidt bedre brugtpris end de øvrige afspillere.


Hej Hother
og tak for dit input.

Min tanke er også omkring 40%
Har ikke helt besluttet mig for endnu om den skal til salg.


Redigeret af Schubring - 15-Maj-2018 kl. 19:05
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schubring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Du skal finde en HIFI nørd og ikke en 'hjemmebio' nørd. Sidstnævnte vil nok hellere have UHD oppe i det prisleje.
Jeg solgte sidste sommer min på det tidspunkt 4,5år gamle Oppo 105 til en som ville bruge den i sit stereo setup. Det vigtige for ham var at den kunne forbindes via XLR til hans Mark Levinson.
Hothers bud på købspris minus 40% passede meget godt på mit salg.


Hej thxtex
og tak for dit input.

Tænker det samme som dig: Indlæg er derfor også slået op på Hifi4all & Nerds.



Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schubring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 19:06
Glemte at skrive at nypris var 16.000,- kr.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu