recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 11.3.1 / Iphone 6 = Apps hænger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 11.3.1 / Iphone 6 = Apps hænger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 11.3.1 / Iphone 6 = Apps hænger
    Sendt: 15-Maj-2018 kl. 08:36
Er det min telefon der er blevet for gammel eller er der andre der døjer med at apps ikke åbner korrekt med nyeste version af IOS?

Døjer med Mobilepay, Sparnord, Gulgoggratis m.m. - de starter ikke op, kun med hvid skærm eller fx G&G app'en kun med gul og så hænger den ellers

Det er langt fra hver gang - og en genstart af telefon løser altid problemet

Det hjælper ikke at lukke app ved at swipe op og lukke :-(

Har forsøgt softreset af telefon

Synes det er blevet ringere for hver opdatering - og det er jo ikke vilde spil apps der driller Angry
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 09:16
Har samme problem på min Iphone 5S efter opdatering af IOS. Havde læst om problemet og ventede med opdateringen til sidste uge i håb om at problemet var løst.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 09:44
stoppede opdatering på min iPhone 6S ved iOS 10.3.3. Og jeg har stadigvæk en velfungerende og hurtig tlf.

Gjorde det samme med min gamle 4S ved iOS 6.1 for at beholde det oprindelige interface. Og den virker så også glimrende idag.

Så for ikke at rende ind i Apples forældelses opdateringer, kan man jo stoppe i tide. Og ellers hedder det ny hardware, som er det Apple lever af.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 18:46
Gå ind og tjek batteritilstanden. Hvis batteri er slidt kan telefonen skrue ned for ydelsen. Det kan slås fra manuelt.

Ellers kan jeg anbefale at afinstallere apps. Og så geninstallere igen.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2018 kl. 19:51
Tak for forslag - det skal prøves!

Batteri er på 88% af ny kapacitet, så det burde ikke give problemer?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 06:43
Min er på 86 procent og kan godt finde på at slukke hvis processoren er på overarbejde.

Har bestilt nyt batteri via Apple til 330kr
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 13:38
Mufti, giver du en kort opatering når du engang har fået telefonen retur?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu