recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 10:08
Meld lige om du får den købt eller ej.

Hvis ikke, har jeg måske noget du kan bruge, hvis du altså har mulighed for at komme forbi en adresse i Roskilde.

Har en meget gammel (og på ingen måde high end, men det er da stereo :-)) Akai som du kan få.
Har også en BASF som faktisk var rimelig god den gang jeg brugte den, den giver jeg dog ikke væk, men vi kunne nok fine en ok lav pris.

Om de stadig virker ved jeg ikke med 100% sikkerhed da der ikke har været strøm på dem de sidste 20 år eller mere, men det kan jo testes.
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 10:17
Hov, fandt lige en som sælger en defekt optager magen til den Akai jeg gerne giver væk....

Link er kun indsat så man kan se hvad det er for en Akai.....


https://www.dba.dk/baandoptager-akai-cs-34d/id-1044538942/
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 14:41
Prasmus: Tak for tilbuddet :) Men jeg kommer ikke lige på de kanter. Jeg bor på Als.

Jeg vil se på den i morgen igen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu