recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Løst : Klikkene lyd fra Pladespiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løst : Klikkene lyd fra Pladespiller

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Shpongled Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shpongled Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2019 kl. 17:48
Wow hvor heldigt jeg faldt over denne tråd!

Har netop lige været ude for at min pladespiller (Rega P2) laver kliklyde i højttalerne!

Præcis samme problem som dit!

Da jeg tog strømforsyningen fra min nVidia Shield forsvandt problemet!

Må også prøve at få dem til at sende mig en ny strømforsyning!
sniggidy-niggidy-nooch
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2019 kl. 20:34
Held og lykke med det, mit gik fint et stykke tid, men er nu tilbage... Har løst det med en fjernbetjent stikkontakt til shielden, så der kun er strøm på strømforsyningen når den bruges.... 
Til top
Shpongled Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shpongled Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2019 kl. 11:20
Er også lidt spændt på om det kan lykkedes, for jeg er kommet i tanke om at jeg allerede én gang har fået en ny "plade" med de danske stik som man sætter til PSU'en.

Men efter lidt søgning på nettet kan jeg se at andre har fået ombyttet deres PSU til en helt ny, hvis de oplever problemer.

Så du kunne forsøge at kontakte nVidia's support.

De har jo været så mega smart (Læs. idiotiske) at benytte sig af en speciel strømforsyning som KUN virker med Shield - og de sælger dem ikke engang separat.

Ellers havde jeg overvejet bare at droppe min Shield til fordel for Apple TV4K, men den understøtter ikke YouTube i 4K, og det er en dealbreaker for mig.
sniggidy-niggidy-nooch
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu