recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overvågning med Arlo Pro 2 erfaringer
    Sendt: 17-Maj-2018 kl. 18:02
Er der nogle af jer der har erfaringer med Arlo Pro 2 overvågningssystemet?
Jeg har længe ledt efter en god "middelklasse" overvågningsløsning og grunden til jeg kigger på Arlo er især pga. den nemme opsætning samt den funktionalitet med 2-vejs audio og sirene i basestationen. Men virker systemet som det skal i praksis og er der ellers andre/bedre løsninger?

Som sagt er det ikke en prof løsning der er koblet på vagtcentral jeg er ude efter.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 18:39
har du burg for udendørs kamera ?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 18:44
Det glemte jeg vist at nævne. Ja, det er kun til udendørs brug.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 21:11
har erfaring med Dlinks kamera og der er bevægelsessensoren og lydsensoren noget skidt. Virker virkeligt dårlig. 
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 06:22
Jeg overvejede også Arlo pro, men valgte Arlo Q istedet fordi de ikke er batteridrevne.

Arlo Q er nok ikke beregnet til udendørs brug (jeg bruger min under halvtag udenfor) men Arlo konceptet virker fint med deres online recording som er tilgængelige gratis i 7 dage.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 21:19
Lurer lidt med her. Jeg er specielt nysgerrig hvordan optagelser bliver i regnvejr da vandet kan løbe ned foran kamera. Andre udendørs overvågningskameraer har en beskyttende "kasket" så regnen ikke løber ned foran kameraet.
Kan wifi signalet fra sådan et kamera jammes? 
Klart et plus at Arlo nu har fået opladelige batterier. 



Redigeret af Jessemand - 18-Maj-2018 kl. 21:24
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 18:42
Alt wifi kan vel jammes med det rette udstyr, hvis ikke det er beskyttet af noget særlig software der kan filtrere det fra. Selv en mikroovn kan forstyrre ens wifi signal. Det er dog ikke muligt at stjæle streamet fra signalet mellem kameraet og basestationen da det signal er krypteret. Uden at vide det, tror jeg ikke jamming er en metode der bruges særlig meget af indbrudstyve. Men du har ret i det kan lad sig gøre.

Redigeret af Dorf - 19-Maj-2018 kl. 18:48
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu