recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sr 7010 tilbage til fabriksindst.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sr 7010 tilbage til fabriksindst.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sr 7010 tilbage til fabriksindst.
    Sendt: 21-Maj-2018 kl. 09:51
Har købe en brugt Marantz SR7010 som jeg modtager på lørdag Big smile
Er det forholdsvis enkelt at sætte den tilbage til fabriksindstillingerne når man første gang sætter strøm til?
Vil gerne ha fornemmelsen af at det er en helt ny jeg har købt når jeg går igangEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed 


Ning
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 09:55
jep, har næsten lige skrevet det i tråden nedenunder:

Nulstil:

Sluk Reciever. Tryk samtidigt på ON, GAME og INFO på selve Recieveren til der står Initialized på Displayed. Evt er det på TV via OSD, så skal du ha TV tændt og valgt hdmi indgang til Reciever.

Og tillykke med en fed RecieverWink


Redigeret af Kampus - 21-Maj-2018 kl. 09:57
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 09:58
Jeg vidst du vidste detWink, ville bare være sikker på det også gjaldt det samme for en 7010
Tak
Ning
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 10:04
Velbekom! Det er fra min online manual på 7011, jeg kan ikke forestille mig det er anderledes på en 7010

Hvis du har iPad/Tablet kan jeg kun anbefale at få online manualen lagt på denne, i iBooks på iPad. Der er ofte i starten en masse spørsmål til forskellige indstillinger, og her er der et søgefelt der letter søgningen i den omfattende manual
Til top
snoopy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snoopy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 12:20
Til top
snoopy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snoopy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 12:22
dette er fra 7010 manual.
Jeg har den samme. Den er alletiders. Vil bare sige at hvis den skal på nettet, så er det bedst at det er med kabel, Da wifi godt kan drille.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 12:36
Tak Snoopy.... selv om jeg er en gammel mand glæder jeg mig som et lille barnBig smile..... Kommer fra en SR7002 som afgik ved døden 
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu