recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Epson TW-3200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Epson TW-3200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Epson TW-3200
    Sendt: 22-Maj-2018 kl. 19:40
Hej,

Har en ældre model til salg, som ikke har været brugt de sidste 1½ år, andet end en enkelt aften til noget fodbold og har ellers bare stået i sin original emballage.

Projektoren har før været opsat i stue og kørt omkring 2.000 timer på ECO.

Købsdato: 13/02/2014.

Har fået skiftet auto-iris og fået renset panel på garanti.

Findes i 4130 Viby Sjælland, men kan leveres i Ishøj området indenfor nogen dage typisk.

Kom glad med bud, hvis buddene er for lave forbeholder jeg mig retten til at beholde den :)

Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcoop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 13:05
Hej
Hvad prisleje havde du forestillet dig at den skulle sælges til?
Jeg har en magen til som jeg er rigtig glad ved, men den er ligesom din, ved at være af ældre dato.
Det kunne derfor måske være interessant at have en ekstra til lidt "reservedele" Smile
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 13:30
Hej :)

Jeg ved det helt ærligt ikke, alt over 1500 så tror jeg at jeg er glad :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu