recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tastatur til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tastatur til tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper-s Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper-s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tastatur til tv
    Sendt: 22-Maj-2018 kl. 19:54
jeg undrer mig gevaldigt over hvor langt bagud producenterne er mht til indtastning via fjernbetjening. Det gælder lige fra søgninger på eksempelvis Netflix til simpelt indtastning af en adgangskode el lign. Det er hå løs gammeldags at sidde med piletasterne på et virtuelt tastatur og virkelig tålmodighedskrævende !! Er det så svært for Google og andre, at muliggøre dette via tal tastaturet? De fleste af os kan da huske telefonerne med trykknapper. Ja helt tilbage fra drejeskivernes tid var der bogstaver ud for tallene. Hvad de så blev brugt til i den forbindelse aner jeg ikke.
Jeg selv var da rimelig skrap i sin tid til "blindskrift" i de gode gamle sms dage før smartphones blev til.
Det ville tage sekunder for de fleste at indtaste et helt eller flere ord på denne måde via fjernbetjeningen. 
Flere af mine fjernbetjeninger har da også både bogstaver og tal.. Hvorfor bliver dette ikke udnyttet ? Confused

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu