recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny HTPC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2018 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Jeg vil foreslå dig at kigge på en AMD Ryzen 3 2200GE CPU på 35 Watt:


En af årsagerne er at AMD lige er kommet med den første driver med PlayReady 3.0 Support:



Og i går læste jeg om en Arctic Passive Cooler For AM4 APUs.


Hilsen Carsten.


AMD's Ryzen 3 2200g er en super fed CPU/GPU. Jeg tænker at AMD's kommen Ryzen 3 2200U vil være et bedre valg.
Jeg tror at der er noget galt med hjemmeside til Arctic cooleren. For 999 euro kan ikke være rigtigt.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2018 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

AMD's Ryzen 3 2200g er en super fed CPU/GPU. Jeg tænker at AMD's kommen Ryzen 3 2200U vil være et bedre valg.
Jeg tror at der er noget galt med hjemmeside til Arctic cooleren. For 999 euro kan ikke være rigtigt.

Hej.

Det er ikke 2200g, men 2200GE  med et forbrug på 35 Watt jeg linker til.
 
Og jeg tror at Arctic cooleren er så ny, at de ikke har sat den rigtige pris på endnu.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 27-Maj-2018 kl. 17:41
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2018 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Jeg bruger en venz v10 pro med libre elec på. 


Hvordan går det med, at afspille VC-1 video'er?

Ud fra specs kan den ca. det samme som rasberry PI, som ikke kan spille VC-1 flydende.

Kender ikke VC-1 men mkv både x264 og x265, hdr æder den... DTS, dts hd, true HD, osv bitstreamer den perfekt videre til ens reciever. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu