recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streampakke til sport i stedet for TV-pakke ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streampakke til sport i stedet for TV-pakke ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
littlemailman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Februar-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér littlemailman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streampakke til sport i stedet for TV-pakke ?
    Sendt: 28-Maj-2018 kl. 09:41
Jeg vil rigtig gerne opsige vores TV-pakke hos Waoo (Sportpakke til 499 kr), da den kun bruges den til at se sport.
Men hvad pokker er der så af alternativer, som dækker mine behov for at streame sport, som jo normalt også er de kanaler som koster en del ?

Følgende er et krav at kunne se:
Superligafodbold
Fodbold landsholdskampe
Formel 1
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 10:10
Tja, så er alternativet jo nok Viaplay (streaming), og det er også forholdsvis dyrt. Personligt har jeg kørt med Dplay i noget tid, da det er billigere og har nogenlunde passet til mit behov (Premier League + lidt superliga). Der er dog ikke Formel 1, så hvis dette er et must, så kan Viaplay være en mulighed, da jeg mener, at de tilbyder dette.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu