recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - On wall Højtaler, men hvilke??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

On wall Højtaler, men hvilke??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2004
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: On wall Højtaler, men hvilke??
    Sendt: 28-Maj-2018 kl. 13:20
Som overskriften siger søger jeg efter nogle on wall højtaler. Har lyttet til Dali Rubicon LCR som jeg syntes lyder ok, hvorimod Dali opticon ikke faldt i min smag. De er dog lidt for dyre, skal bruge 2 fronter og en center. 

Er der nogle der har erfaringer med Elac ws 1465 eller Canton atelie 900?? 
Eller andre forslag!

prislejet er mellem 10000 og 15000. Har en sub og rummet er 6X4 meter skal bruges til 80% film og 20% musik i et dedikeret hjemmebio/kontor.


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 17:15
hørte dem her for et par uger siden i HFK. De spiller virkelig godt, og med god bund:

Redigeret af Kampus - 28-Maj-2018 kl. 17:16
Til top
kdybro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Sindal
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdybro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 18:01
Du kunne vel ikke bruge elac 1235 så har jeg nogen
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 18:24
der er et par Lyngdorf på dba som er fede:)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 18:24
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 21:37
køb køb køb Smile
Til top
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2004
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 21:46
Tak, vil prøve at se om hifiklubben har nogle jeg kan lytte til😀 
Er dog tæt på at bestille  3 on Wall højtaler fra Canadiske axiomaudio.😳
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 21:59
jeg lyttede til Lyngdorf fr 1 i HFK i Kolding, hvor de var spændt for en mindre forstærker. Blev alligevel temmelig overrasket over den flotte lyd og punch i bassen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af rasputin rasputin skrev:

Tak, vil prøve at se om hifiklubben har nogle jeg kan lytte til😀 
Er dog tæt på at bestille  3 on Wall højtaler fra Canadiske axiomaudio.😳
De ser faktisk også ret så spændende ud, er der et sted i DK man kan høre dem?

M5HP vil umiddelbart være mit valg, men de tager knap 3900 spir ekstra for Hvid Gloss 

Men af princip, så køber jeg ikke højtalere jeg ikke har lyttede på. 
De skal som minium være til spillet og hørt på, i mine egen omgivelser. 

Når det så er sagt, hvor galt kan det så gå hvis man bare vælger dem i en standard farve. 
Det er trods alt kun 7.5K.





4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2004
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 08:58
Det er også dem jeg har valgtSmile Prisen er fornuftig syntes jeg, selvom det hele det hele løber op i ca. 14.000,- incl. center vp150, told og forsendelse.
Har deres surround højtaler, dem er jeg meget tilfredse med. Det eneste minus er at stoffet som sættes på højtalerne, ikke er helt hvidt, men er noget de kalder egg white, syntes det ser lidt nusset ud.
Men det kan man jo gøre noget ved.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu