recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:Canal Digital OnePlace
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Canal Digital OnePlace

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:Canal Digital OnePlace
    Sendt: 01-Juni-2018 kl. 08:04
Fra release som var ca april 2018. Jeg har ikke brugt den meget og slet ikke siden maj engang.

Den er installeret med en 1tb harddisk

1100kr.



Redigeret af Bromberg5 - 20-Juli-2018 kl. 23:32
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2018 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg har sådan 2 stående jeg ikke skal bruge længere. HD Smart Box er fra marts 2018, men Oneplace er fra april.

Oneplace har 1 tb harddisk installeret.

Hvad kan sådan noget sælges for?


Jeg skal have c+ modul til mit tv istedet for.

Al emballage haves - mens jeg kan være i tvivl om hvordan man gør med en kvittering da de er købt via Canal Digital (Oneplace har jeg reel kvittering på)
Afhængig af prisen, kunne jeg godt være interesseret i OnePlace boksen.

Jeg har tidligere både købt og solgt brugte Canal Digital bokse og en god metode er at oplyse boksens serienummer til en evt køber, som så kan få den tjekket hos CD for om boksen er betalt og et nyt abonnement kan registreres på den.
Det går rimeligt hurtigt via Facebooks chat.


Redigeret af quarkir - 01-Juni-2018 kl. 09:55
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2018 kl. 10:48
tak for input, jeg må prøve at finde frem til en pris - måske der kommer flere inputs.
De ryger til salg ihvertfald 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 23:33
opdateret til salgsannonce
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 16:52
Op
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu