recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Ca modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Ca modul

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 642
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Ca modul
    Sendt: 02-Juni-2018 kl. 09:26
Hej.
Jeg skal have et ca modul men jeg synes der er så mange at vælge imellem og jeg ved der kan være nogle der er dårlige. 

Kan i anbefale en?

Jeg har yousee og den skal bruges i en panasonic recorder. 

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2018 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Hej.
Jeg skal have et ca modul men jeg synes der er så mange at vælge imellem og jeg ved der kan være nogle der er dårlige. 

Kan i anbefale en?

Jeg har yousee og den skal bruges i en panasonic recorder. 

Så ville jeg vælge et modul fra YouSee - så bør det virke.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2018 kl. 10:51
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 642
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2018 kl. 12:20
Så vil jeg bestille den fra Bergs. 

Tak for hjælpen 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu