recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste HD streaming af TV2 VM 2018?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste HD streaming af TV2 VM 2018?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krenzler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krenzler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste HD streaming af TV2 VM 2018?
    Sendt: 03-Juni-2018 kl. 19:01
Hej.

Jeg er på udkig efter en streamingtjeneste der kan vise TV2's dækning af VM i bedst mulige kvalitet. Det bliver via min Chromecast så med iOS app som fjernbetjening.

Jeg var egentlig bare klar til at prøve TV2 play men så læser jeg at deres billedkvalitet når der vises sport er mangelfuld da det åbenbart reelt kun er med 25 billeder i sekundet der duplikeres til 50. Så det skulle give en ret hakkende oplevelse med fodbold og lignende.

Så kigger jeg på andre tjenester med TV2 som Viaplay og Telia TV (er der andre?) men er det samme problem med kvaliteten her eller er der en der skiller sig ud med bedre billede?

4K/UHD er underordnet for mig da TV'et er et efterhånden aldrende Panasonic G20.

På forhånd tak.
Kim.

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2018 kl. 20:48
Alt er kun 24 er 25 eller lidt over 29 billede i sekundet. Sådan har det altid været. Og europæisk tv har altid været 25 billeder. Og det hakker ikke. Jeg ser ikke selv sport. Men TV2 Play i HD ligger på det var 5Mbit som på boxer tv
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2018 kl. 22:01
Viaplay har ikke TV2.
Telia TV kan basispakken afprøves 1måned gratis  ,og der er ingen binding...


Redigeret af katbird - 03-Juni-2018 kl. 22:03
Til top
krenzler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krenzler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 14:06
OK, er lige startet med 1 gratis måned Telia TV. Ser en håndboldkamp fra deres arkiv. Man kan sagtens se at bevægelse/panorering ikke er helt glat. Ved ikke om det er noget med bitrate eller hvad det er der gør det. Men det er fint nok selvom det ikke er kabeltv kvalitet. Drtv er sikkert ikke bedre. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu