recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbne facebook links udenfor facebook for MODTAGER
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åbne facebook links udenfor facebook for MODTAGER

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åbne facebook links udenfor facebook for MODTAGER
    Sendt: 05-Juni-2018 kl. 18:05
Hej
Facebook kan godt lide at åbne links i sit eget system. F.eks Youtube videoer i Facebooks egen videoafspiller eller i dens egen browser.

Jeg ved godt, at man selv kan sætte op, at links åbnes udenfor Facebook.

Men jeg kunne godt tænke mig, at jeg som afsender og opretter af et opslag på Facebook, kan sikre at linket hos modtageren åbnes udenfor Facebook, uanset om modtageren har valgt at links skal åbnes udenfor facebook eller ej. 

- Er der nogen der kender et tricks til hvordan man kan opnå dette?

Konkret er det et youtube link jeg vil gøre det for.  (Facebooks videoafspiller defaulter til non-HD, og skulle en bruger aktivt vælge HD er det blot 720p og ikke 1080p som videoen ligger på youtube med. Hvorimod Youtube defaulter til 1080p - ved samme båndbredde)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 19:55
Det kan du ikke. - en afspiller af et givent materiale er altid modtagerens indstilling, med mindre den pågældende hjemmeside har indbygget egen afspiller.

Jeg er ret sikker på at facebook ikke kan få lov at afspille 1080p youtube video uden at afspilningen skal foregå i en afspiller der er fra youtube.

Ligesom mange links der bliver indsat hvor når man forsøger at klikke på dem, får man besked om at man skal se den på youtube for at få lov at se den i fuldskærm (sker ofte for nyhedssites, og jeg er ret sikker på det nok har noget med tilkøb af "services" fra youtube til det pågældende site. - OG husk på at facebook og youtube faktisk er blevet konkurrenter nu.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu