recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: JVC x5000 "Hvid" 130 timer - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: JVC x5000 "Hvid" 130 timer - SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: JVC x5000 "Hvid" 130 timer - SOLGT
    Sendt: 09-Juni-2018 kl. 17:42
SOLGT 

Sælger min næsten ubrugte "130 timer" jvc x5000 i hvid.

Den står i et dedikeret biograf rum. Det er en uovertruffen projekter på alle fronter. Et lille udplud fra lyd&billeds anmeldse - "
Klasseledende sortniveau og endnu bedre lysstyrke giver vildt knald på billederne. De automatiske kalibreringsmuligheder er bedre end nogensinde. Den bedste projektor, vi kender til under 100.000 kroner!"

Sælges da vi som pærer tallet fortæller bruger den ALT for lidt.

Den er købt d. 25.11.16 til Black friday hos AV-Connection. For 30.000 "Normal pris dengang 39.000"

Alt orginalt tilbehør følger self. med.

Jeg sælger også mit fastramme lærrede. Et 92" Dark Energy Screen lærrede importeret fra USA. En billigere udgave til det så roste og DYRE Black Diamond lærrede. Hvis man kan lide sort der er sort i ens film, er projektoreren og lærredet en suveræn kombination!

Dette kan forhandels med.


Kom med bud :) 



Redigeret af Jonez - 19-Juni-2018 kl. 18:05
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 17:51
hvad havde du forestillet dig den skulle koste?
Til top
Jonez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 18:06
.

Redigeret af Jonez - 09-Juni-2018 kl. 18:30
Til top
Jonez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

hvad havde du forestillet dig den skulle koste?

Hej Jakob, 

Elektronik priser går jo stærkt, og der er ny model på markedet "i know"

Men ikke ret gerne under 20.000. 

Tænker at lærredet skal handles med, for at gøre købet mere spændene.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 19:50
okay så har jeg ingen interesse :-)
Til top
klimaxdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2018
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klimaxdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 10:03
Kunne også blive fristet, men en ny kan fås til ca 20000 dkr. Så lidt ned i pris....
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 17:16
Jeg vil ligge et bud på 14.000 kr., selvom det er noget under din ønskede pris.

Nu hvor 4K projektorer til fornuftige priser er ved at flytte ind på markedet må de her eShift modeller anses som overgangsmodeller.

Jeg har ingen interesse i lærredet :-)
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Jonez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2018 kl. 09:29
Hej igen,

Vi er nu på en samlet pris på 18.000,- Det er altså både lærred og projekter. Prisen er fast, men der må være nogen der tænker det er en god pris :)
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2018 kl. 10:04
Jeg trækker mig bud på projektoren alene - det var bla. med formål at lege med 4K input til fodbold VM, og til det, så går det langsomt :-)
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2018 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Jeg trækker mig bud på projektoren alene - det var bla. med formål at lege med 4K input til fodbold VM, og til det, så går det langsomt :-)

ja det må SKAM være rigtigt kedeligt at du ikke kan presse prisen så latterligt meget Cry
så helt fornuftig beslutning at du trækker dig Clap
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Jonez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Jeg trækker mig bud på projektoren alene - det var bla. med formål at lege med 4K input til fodbold VM, og til det, så går det langsomt :-)

Helt ok
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

ja det må SKAM være rigtigt kedeligt at du ikke kan presse prisen så latterligt meget Cry
så helt fornuftig beslutning at du trækker dig Clap

Tjae - projektor og lærred er på 18.000 kr. - jeg bød 14.000 for projektor uden lærred - det er vel ikke latterligt meget mindre?
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu