recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe højttalere fra England
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe højttalere fra England

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 19:34
Trist at de danske forhandlere er så grådige, men godt at nogle forbrugere kan gennemskue det. 

Tillykke med købet. 
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 21:46
Det må man sige er noget af en besparelse!
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Besparelse henved Kr. 5200.- Tongue Thumbs Up  ...modsat i prisen i Danmark.

Besparelse i forhold til listepris, eller i forhold til tilbud?
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1294
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Trist at de danske forhandlere er så grådige, men godt at nogle forbrugere kan gennemskue det. 

Hvad baserer du det på, at danske forhandlere er grådige? At vi har højere lønninger? At vi har højere skatter? At vi har højere husleje? At du sammenligner en internetshop med en fysisk butik? En mærkelig udtalelse, og holdning. Sgu godt at ikke alle tænker sådan, for så skulle vi alle handle alle vores varer via internettet.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 01:09
Min Lexicon rx-7 er købt hos audioaffair i England. Dengang pundet var lavt derovre. Prisen var 16k under dk´s priser inkl alt
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Har i dag bestilt Monitor Audio Bronze 6, 5.1 højttaler sæt fra England


Hvad fik dig til at vælge M.A. Bronze?
Gulddiskanten er alt for hård til min smag.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af ole post ole post skrev:

husk lige england har forladt eu, så told og moms oveni


Nej, nej England er stadig med i EU lidt endnu, så ingen told og moms.

Flemming

De får nok også en eller anden aftale, med mindre EU insisterer på at statuere et eksempel.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 08:29
Hvordan er de Bronze ift. Klipsch Reference? 
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Hvordan er de Bronze ift. Klipsch Reference
Personligt, så bryder jeg mig ikke om Klipsch Reference. Eller for den sags skyld KEF.

Jeg har hørt dem begge (side by side) og Bronze 6 har en markant bedre dybde og fylde, som Klipsch Reference ikke har. Klipsch har ( i mine øre) en modbydelig snæver og skarp lyd.

Ovenstående, er undertegnedes subjektive holdning som andre har ret til, at have en modsat holdning til.

Et sæt højttalere skal altid vælges ud fra ens egne præferencer og budget. 


Redigeret af Gromit - 25-Juni-2018 kl. 17:53
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 18:41
Jeg har 100% det samme indtryk af de to højttalere.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2018 kl. 08:48
Okay tak for indspark. Mit forbrug bliver ca. 90% film og 10% musik. Er det så stadig Bronze man skal kigge på? Klipsch har fået gode anmeldelser på filmdelen.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2018 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af ole post ole post skrev:

husk lige england har forladt eu, så told og moms oveni

Sikke noget vrøvl.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu