recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spol i optagelser YouSee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spol i optagelser YouSee boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andreas.H Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spol i optagelser YouSee boks
    Sendt: 10-Juni-2018 kl. 18:40
Efter seneste opdatering ( der blev installeret i dag) Kan jeg pludselig ikke spole i mine egne optagelser?! Er der andre som har samme problem? Synes godt nok det begynder og blive lidt for "du skal se vores reklame rettigheder" til mig.... Før i tiden kunne man optage og spole i optagelserne, men nu får jeg fejlen " Du kan kun spole i indhold du har set på denne kanal" 


Arg come on, YouSee!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 10:39
Formentlig et CI+ problem, idet CI+ netop giver udbyderen bl.a. den slags muligheder.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 11:19
Er du sikker på at det er en optagelse du kigger på og ikke arkiv du bruger.

Jeg får meddelsen, hvis jeg bruger arkiv funktionen.
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 11:42
Jeg så Formel 1 i går aftes, efter børnene var kommet i seng.
Jeg havde sat den til at optage, og det fungerede fint med at spole.
Jeg har dog også tidligere oplevet at spolefunktionen ikke virkede til arkiv - og så er det træls med to timers optakt til formel 1...Men det er nok noget rettigheds-noget.
Til top
Andreas.H Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Er du sikker på at det er en optagelse du kigger på og ikke arkiv du bruger.

Jeg får meddelsen, hvis jeg bruger arkiv funktionen.


Jep, det er faktisk på nogle optagelser jeg får denne fejlmeddelse (Kanal 6) Nogle afsnit af optagelser af serier kan jeg spole i, andre ikke meget mystisk... 
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 17:29
hvilken boks bruger du? Hvis det er den nye 4k boks så er det CloudRecord og ikke lokal på din HDD. 

Derfor er der nok nogle rettigheder der bloker for spoling på Kanal5 men nok ikke DR1 f.eks.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu