recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B/S: Bose Lifestyle 535 serie II - ny pris!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B/S: Bose Lifestyle 535 serie II - ny pris!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B/S: Bose Lifestyle 535 serie II - ny pris!
    Sendt: 11-Juni-2018 kl. 20:07
Bose Lifestyle 535 serie II 5.1 Surround sæt

Alt tilbehør og manualer medfølger. Derudover også Soundtouch adapter, som tillader tilkobling til wi-fi, og dermed streaming fra smartphone m.m., og 5 vægbeslag, så satelitterne kan vægmonteres.

Sættet ser ud som nyt, og har kun været monteret ganske kort.

Sælges da jeg ikke har mulighed for at få sættet op at hænge i vores nye lejlighed, hvorfor jeg overgår til en soundbar løsning istedet. Har du noget Sonos / Heos eller lignende, kunne det evt. indgå i en byttehandel.

Sættet står i Haderslev, men udbringning kan evt. arrangeres.

Pris nu kun 9500kr













Redigeret af Znatch - 12-August-2018 kl. 15:45
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 12:33
Slet ingen der har interesse?
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 15:46
Ny pris. Nu kun 9500kr
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu