recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS: Adgangskode dræner batteri?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS: Adgangskode dræner batteri?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS: Adgangskode dræner batteri?
    Sendt: 12-Juni-2018 kl. 07:19
Indtil for nyligt brugte jeg ikke adgangskode, men det gør jeg nu
Både på iPhone 6 og iPad Pro drænes batteriet hurtigere end før
Er det normalt?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 09:54
hvordan ser du at en adgangskode dræner batteriet?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 11:13
Fordi jeg ved, hvor længe batteriet normalt holder
Med adgangskode slået til drænes det hurtigere

Det er fristende at slå det fra... det er da irriterende at indtaste koden mange gange i løbet af en dag
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 11:26
Hvorfor bruger du ikke bare touch-id?
Hvad siger statistik under settings -> battery?


Redigeret af katbird - 12-Juni-2018 kl. 11:27
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 11:45
Jake51 - Som katbird skriver, så er de fleste af os gået videre til touchID for længe siden (enhver der har noget nyere end iphone 6 vil bruge touchid)
at skrive en adgangskode dræner ikke batteriet mere, men "velkomstskærmen" er jo teknisk set tændt en lille smule længere hver gang, og det vil selvfølgelig bruge en smule mere batteri. Jeg tror du bør overveje at kigge lidt på "hvad" enheden bliver brugt til. gå ind i indstillinger under batteri og se hvad der har brugt batteriet mest.

og glemt alt om "jeg ved hvor længe batteriet holder" - det kan du ikke bruge til en hujende fis.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 11:59
Kunne det tænkes at der er andre ændringer end blot det, at du nu bruger adgangskode?
f.eks.:
* opdateret iOS
* installeret nye Apps
* flere push-beskeder
* ændret GPS brug
* ændret brug af iCloud
* andre ændrede brugsmønstre



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu