recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til synkronisering af lyd/billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til synkronisering af lyd/billede

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til synkronisering af lyd/billede
    Sendt: 13-Juni-2018 kl. 13:54
Har et problem, som jeg håber at i kan hjælpe med inden VM går i gang:

Jeg har en Onkyo TX-NR646 receiver og får tv signal fra en Denver DVB C 110hd og ser det så på min projektor.

Det fungerer sådan set fint, men der et problem med synkroniseringen af lyd og billede. Det er som om at lyden er en anelse forsinket i forhold til billedet. Har prøvet at se hvor jeg kan indstille det, men kan ikke finde det. Er der nogle der har en ide til hvad jeg kan gøre?

på forhånd tak
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 14:00
har du mulighed for at teste af udenom receiveren?
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2018 kl. 12:30
Godt spørgsmål. Jeg må lige tjekke om jeg har et kabel der er langt nok. Vender tilbage
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu