recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer play og Android TV / Nvida Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer play og Android TV / Nvida Shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer play og Android TV / Nvida Shield
    Sendt: 15-Juni-2018 kl. 11:16
Jeg har Boxer play app på henholdsvis Ipad og Android tlf. Når jeg forsøger at caste til min Shield eller Thomson android tv får jeg en fejlmeddelelse om at min chromecast (som jo er indbygget i begge enheder) ikke er på nettet. Sjovt nok streamer jeg både Netflix, Viaplay og Youtube uden problemer så det er ikke en manglende forbindelse der er problemet. Desværre findes der ikke en Boxer Play app direkte til Android TV så man er tvunget til casting

Jeg ved fra diverse bruger-reviews at boxer play appen skulle være mere end elendig og nærmest aldrig virke! Min spørgsmål er nu, er der overhovedet nogen der kan caste Boxer Play fra tlf/ipad til andre enheder? Det er jo helt latterligt det her Shocked 
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2018 kl. 13:34
Hvis du kan få fat i en ekstern Chromecast, så prøv eventuelt at se om det virker her.

Den indbyggede Chromecast og den eksterne enhed er ikke identisk og det er set før, at tjenester kun virker på sidstnævnte.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2018 kl. 08:34
Og de skriver på deres hjemmeside at Chromecast er supporteret så det burde jo virke.
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 22:45
Boxer virker ikke på ChromeCast built-in. Har selv forsøgt med min Shield, og var i kontakt med Boxer, fordi det ikke virkede. De fortalte, at deres app kun kan caste til en alm. Chromecast.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 23:17

 Det samme gør sig gældende med You See App'en, den virker også kun med en extern Chromecast.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det samme gør sig gældende med You See App'en, den virker også kun med en extern Chromecast.
Det er ikke sandt. Jeg kan uden problemer streame fra Yousee-app (på mobil) til min Shield.
miri
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 21:55

 Der er mange der klager over at der ikke kan Castes til Android TVer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der er mange der klager over at der ikke kan Castes til Android TVer.
Så skriv det du ved fra begyndelsen fremfor at konkludere, at det er et generelt problem.....
miri
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 22:05
 På You See lyder det som et generelt problem når der skrives om det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 13:28
Hovsa! Jeg havde faktisk glemt at jeg havde postet det indlæg, var væk et par dage.
Jeg har været væk et par dage.
Fandt et lignende indlæg på flatpanels https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=41075

I flg. det skal man vente på ny firmware. Come on! hvor svært kan det være. Det er ikke fordi jeg er den eneste i verden med et android tv og/eller en Shield.  Og boxers politik med at man ikke kan fjerne enhederne når de først er registrerede, men skal vente en måned, er jo en joke Angry Jeg fik hurtigt registreret både tlf, ipad, og shield i håb om at det ville virke. Trial and error.
Nuvel...jeg har ikke gjort mit hjemmearbejde godt nok. Det har Boxer så heller ikke når de ikke følger med tiden, og er der hvor deres potentielle kunder også er. Jeg nægter at gå ud og købe en Chromecast når jeg i teorien har to af dem allerede.

Faktisk har jeg samme problem med at caste HBO nordic, men da jeg har en app i mit Samsung TV og i PS4 bruger jeg det ikke.
Det lader til at der mere end boxer play der ikke virker til en built-in chromecast.



Redigeret af rumguf - 21-Juni-2018 kl. 13:32
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu