recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 7-reparation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 7-reparation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 7-reparation
    Sendt: 15-Juni-2018 kl. 21:09
Jeg skal have mig en ny skærm til min iPhone 7, som blev tabt for nylig. I den forbindelse har jeg undersøgt markedet lidt for reparatører. 

Jeg kan ikke lade være med at hæfte mig ved, at så mange reparatører har dårlige anmeldelser på Trustpilot. Hvorfor er der så mange dårlige? Og kan ingen af reparatørerne bruges? Nogen med erfaringer (gerne i Aalborg)?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2018 kl. 05:34
Jeg har lige haft benyttet Care1 (her i Aalborg), men de er så også væsentlig dyrere end de uautoriserede. Men udover prisen var det en meget positiv oplevelse.

Det var til et skærmskift af en iPhone 8.


Redigeret af bleed_blue - 16-Juni-2018 kl. 05:35
Til top
zabina_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2015
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zabina_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2018 kl. 11:26
Jeg fik ombyttet min iPhone på garantien ved Mentech og det var super god service hos dem.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 06:46
vær opmærksom på at den mindste skade på kabinet gør at hele telefon skal ombyttes på autoriseret Apple værksted.

Jeg skulle have skiftet batteri i min 6s. Den var med i Apples program for ombytning af batterier. Telefonen blev sendt ind til Apple. Pga af en mikroskopisk bule(hak)i siden skulle telefonen ombyttes. Så en rep til 330,- blev pludselig til over 2500,- Det skal siges at jeg fik telefon retur og ikke skulle betale noget. 

Jeg gik til den lokale reparatør og fik skiftet batteri for 350,- Telefonen har fungeret upåklageligt siden.


Redigeret af Mufti - 17-Juni-2018 kl. 09:08
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 07:16
Langt de fleste reparatører er uautoriserede værksteder, de vil derfor også være en hel del billigere, da de sjældent har været på kursus, og skal heller ikke overholde Apple's ekstremt strikse retningslinjer, samt de bruger uautoriserede komponenter til reparationerne.
Apple har omkring 5 forskellige værksteder (er ikke helt klar over det præcise tal i øjeblikket, da de ikke skilter med det.) det er blandt andet mentech, care1, admire (primært b2b) og et par andre som også primært er b2b værksteder - som dog skal tage private også)
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 16:34
iRep i Aalborg gør også et godt stykke arbejde synes jeg.
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu