recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opsætning af hjemme bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opsætning af hjemme bio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin-Andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juni-2018
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til opsætning af hjemme bio
    Sendt: 16-Juni-2018 kl. 19:07
Hej er der nogle der kender et firma som kan hjælpe mig med at finde den bedste placering af mine højttalere? det drejer sig om et 7.1 system som meget snart bliver til et 7.4.1 system

Min stue er helt umulig med døre og vinduer alle steder, så standard løsningen med den perfekte cirkle er total umulig Cry Det er den nok for de fleste, men hos mig skal man være meget kreativ Smile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Online
Point: 4405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 18:30
CSO-teknik kan hjælpe hvis du vil gå firma-vejen. Ellers er der masser herinde som kan give gode råd hvis du tegner din stue. Jeg giver gerne et råd eller to med på vejen.

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 21:25
Hedder det ikke csN-teknik  Smile
Ning
Til top
Martin-Andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juni-2018
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 21:42
Tak for link til http://csn-teknik.dk/ og tilbud om hjælp.
Jeg vil prøve at tegne mit rum samt tage nogle billeder
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Hedder det ikke csN-teknik  Smile
Var også min første tanke, men:

findes også Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

[QUOTE=Ning]Hedder det ikke csN-teknik  Smile
Var også min første tanke, men:

findes også Smile

Okay, my bad. Dem kendte jeg ikke.... Jonas plejer jo også at ha styr på tingeneWink
Ning
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Online
Point: 4405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

[QUOTE=Ning]Hedder det ikke csN-teknik  Smile
Var også min første tanke, men:

findes også Smile

Okay, my bad. Dem kendte jeg ikke.... Jonas plejer jo også at ha styr på tingeneWink
Tror jeg har fundet screenshottet til min nye forumsignatur 😂
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu