recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af sony HT-st5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af sony HT-st5000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 01:54
Pis, den kunne jeg godt haft brugt Cry
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Er meget tilfreds køber 👍
Jamen tillykke med den Hans, jeg tror også at du har gjort et godt køb. Et godt råd er, at soundbarens placering i forhold til lyttepositionen, for det optimale udbytte er ikke helt ligegyldigt. Det er  det mindste min erfaring.

Subwooferen mener jeg også er glimrende. Faktisk er den større (men ikke kraftigere), end min sidste af slagsen til mit 5.1 setup. Den er i mine ører meget velafstemt med sine aktive og passive højtalere, til uanset hvilken lydprofil du end vælger. 


subben er ikke så kraftig som min sonos,  men meget fint velafstemt.
I aften skal der pilles lidt med indstillinger. da jeg bruge aften igår til at sætte det sammen og programmere min logitech remote så der stadig kun er en remote på bordet.

skulle lige have styr på cec styringen   eller fjerne det ;-)
Til top
Dovendyret79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovendyret79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 21:40
Jeg har sådan en HT-ST5000 jeg overvejer at sælge hvis det er
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 07:16
Dovendyret79, hvad skal den koste?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Dovendyret79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovendyret79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 09:08
Prøv med et bud
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 15:52
Vil ikke komme med skambud
Black Friday kostede
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Dovendyret79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovendyret79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 16:29
Jamen altså den Tyger ikke for enhver pris. Så byd realistisk. Ellers beholder jeg den bare. Ingen problem i det
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu