recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VM i 4K, hvorfor mere publikum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VM i 4K, hvorfor mere publikum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VM i 4K, hvorfor mere publikum?
    Sendt: 19-Juni-2018 kl. 07:45
Alle snakker billedkvalitet ifbm. 4K transmissionerne fra VM, men jeg har ikke set nogen der har snakket om at der vises et andet billede på 4K kanalen end på den almindelige kanal. I praksis ser det ud til at den øgede opløsning primært er brugt til at vise et større udsnit af banen og publikum. 

Er jeg den eneste der har undret mig over det?

Eksempler:


/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 08:01
DUBLET, SORRY !!!

/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu