recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4G og mistede opkald
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4G og mistede opkald

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4G og mistede opkald
    Sendt: 19-Juni-2018 kl. 09:11
Jeg har fået et underligt problem med min Oneplus 3T, når jeg har 4G aktiveret så kan jeg ikke modtage opkald, folk der ringer til mig oplever bare at opkaldet mislykkedes, eller så bliver de sendt direkte til min telefonsvarer. Jeg kan sagtens selv ringe til andre, og jeg kan også sende og modtage SMS. Hvis jeg skifter til 3G så kan andre godt ringe til mig.

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 21:08
Hvilket netværk bruger du? Jeg oplever tilsvarende pt., men på forskellige mobiler, der alle kører på Telenors netværk.....
miri
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 22:38
Jeg bruger netop Telenor. Men hvis det er et netværksproblem, så undrer det mig at der ikke har været noget støj om det.
Jeg har haft problemet nogle uger efterhånden, men min kones iPhone har ikke problemet på 4G, selvom hun også benytter Telenor.


Redigeret af BehnReady - 19-Juni-2018 kl. 22:39
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 22:41
ikke at det er det samme. Men jeg kan ikke have volte slået til på min telefon da jeg så modtager sms'erne 4-6 gange. Også på telenors netværk. 
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 23:05
Jeg kan slet ikke finde nogen volte indstillinger på min Oneplus 3T, så jeg ved ikke om det er slået til eller ej. Men den skulle understøtte volte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu