recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Hifi Rack - Eller bud på et godt Rack
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Hifi Rack - Eller bud på et godt Rack

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Hifi Rack - Eller bud på et godt Rack
    Sendt: 20-Juni-2018 kl. 10:47
Hej 

Jeg skal til mine forstærkere bruge et rack og tænker måske nogle herinde enten har et stående eller kender et godt tilbud. 

Det skal have 45 kilo på hver hylde x 3. Udover det en processor og en lille effekt forstærker til bagkanaler. Så 4-5 hylder i alt. 

Tænker noget ala nedenstående og gerne brugt

Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 17:48
Mvh Hede

Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320,
Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 06:56
Hej

Jeg har 2 stk Aavik A4 i kirsebær træ stående. Der er 4 hylder i hvert af dem. Der er lavet ekstra gevindstænger således at det ene af dem kan bygges on til en 2 hylde version. Der er lidt brugsspor på hylderne, men det kan ikke ses når der står noget på dem.

Du kan få begge for 1200 kr.

Billedresultat for aavik a4


Redigeret af Eeyore - 22-Juni-2018 kl. 06:58
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 07:12
Oprindeligt skrevet af Eeyore Eeyore skrev:

Hej

Jeg har 2 stk Aavik A4 i kirsebær træ stående. Der er 4 hylder i hvert af dem. Der er lavet ekstra gevindstænger således at det ene af dem kan bygges on til en 2 hylde version. Der er lidt brugsspor på hylderne, men det kan ikke ses når der står noget på dem.

Du kan få begge for 1200 kr.

Billedresultat for aavik a4

Hej Eeyore

Hvad er afstanden mellem hylderne?

Hvor dybe er hylderne?


Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 08:41
Der er 21 cm imellem hylderne og 41 cm fra forkant hylde og ind til alu røret.
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 09:07

Jeg skal bruge 23 cm imellem hylderne så møblerne er lige snævrer nok:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu