recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Elite spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Elite spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony Elite spørgsmål
    Sendt: 22-Juni-2018 kl. 11:03
Har en Harmony Elite, som er sat op til at styre alt i min bio. Er stadig ved at lærer vedr. opsætning, men er faktisk ret simpelt. 

Dog har jeg et spørgsmål jeg håber nogen kan hjælpe med. 

Har alt mit udstyr uden for bio'en så der stor Hub'en. Det styres indtil videre fint det hele. Mit problem er min projektor, som selvfølgelig står inde i bio. Den kan Hub'en jo ikke se på nogen måder. 

Hvordan kan jeg styre projektor med den opsætning af udstyr jeg har? Ville gerne at når jeg klikkede på aktivitet, så startede alt op også projektor. 

Klaus
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 11:35
en ir extender klarer det

Jeg har mit udstyr i skab med en lille extender / sender tilsluttet hubben

Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 16:59
Start MyHarmony.
Vælg settings
Vælg Remote and Hub Assignments

Her kan du så vælge hvilke enheder der styres af hub og hvilke der styres af IR fra remote.
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 21:19
Tak for hjælpen begge to. 

Peter49 dit råd sad lige i skabe. Nu starter alt op som det skal :-)
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 10:18
Tak for du melder tilbage. Godt det virker nu.

Redigeret af Peter49 - 23-Juni-2018 kl. 12:16
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 21:42
Så er der dukket et spørgsmål mere op. 

Jeg har nu været sat min Hue hub op og harmony virker fint sammen med Hue. 
Men kan man ikke sætte det op således at lyset selv slukke når jeg starter en film og lige så tænde når film stoppes?



Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 08:28
desværre tillader Logitech ikke custom løsninger som du ønsker 

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 08:32
Hvis du bruger apps som Kodi eller MrMC kan du få Hue plugin det kan det du efterspørger.
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 14:27
tak for svar. Skal selvfølge også kun trykke på enknap for at lyset slukker. Kunne bare være fedt.

Bruger hverken Kodi eller mrmc pt. Men tak for info 



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu