recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mich66 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Juni-2018
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mich66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ
    Sendt: 25-Juni-2018 kl. 14:05
Jeg har et Panasonic P42ST60Y. Jeg kunne godt tænke mig et større, men findes der i prisklassen max 4.000,- et tv i dag der er lige så godt?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Mich66 Mich66 skrev:

Jeg har et Panasonic P42ST60Y. Jeg kunne godt tænke mig et større, men findes der i prisklassen max 4.000,- et tv i dag der er lige så godt?
nej det gør der ikke. Hvis du er vendt til plasma, så er der næsten kun oled vejen at gå. For et lige så flot skarp billede
Til top
Mich66 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Juni-2018
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mich66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 14:57
Tak for beskeden, jeg må kigge på brugt markedet.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu