recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges en AVCHD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges en AVCHD afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lyrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges en AVCHD afspiller
    Sendt: 25-Juni-2018 kl. 18:29
Jeg laver AVCHD med animerede menuer. Jeg foretrækker at lægge dem på en USB stick eller et mikro sd kort/SD kort
Men det er en jungle at finde en afspiller der kan vise en sådan AVCHD.
Men nu skal jeg igennem junglen og finde den.

Jeg havde en PS3 som både kunne spille AVCHD via SD kort/USB stick og via skiver.

Men der må da findes en afspiller i dag? Jeg søger fortrinsvis en Blue-ray afspiller med minimum en USB port, eller bedre med sd kort mulighed tillige.

Problemet med den 4K player jeg har(Samsung) er at den ikke vil spille AVCHD mappen, men kun filerne når jeg åbner STREAM -mappen.
Men så misser den hele filstrukturen og de animerede menuer!

Kan nogen hjælpe mig?

med tak fra
Lyrik
MvH
Jens
Til top
Lyrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2018 kl. 11:03
"Ingen mand i dette land, lille Trille hjælpe kan"Ouch. Efter selv at have brugt laang tid, har jeg fundet at den rigtige AVCHD player må være Sony BDT serien.
En Sony Bdp-S6700 er på vej.
MvH
Jens
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu