recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG, Philips eller noget helt tredje?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG, Philips eller noget helt tredje?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG, Philips eller noget helt tredje?
    Sendt: 28-Juni-2018 kl. 08:38
Jeg står og skal bruge et nye tv til kontoret. Pga. afstanden til tv samt plads, er jeg oppe i omkring 43".
Jeg har haft kigget på disse 3 modeller:
LG 43UJ701V
LG 43UK6400
Philips 43PUS6412

Jeg har dog svært ved at få øje på forskellen på dem, og jeg har indtil videre kun erfaring med Samsung tv.
Ved I noget om disse tv, eller vil I anbefale noget helt andet? Jeg gider næsten ikke at bruge over 4000 kr på det.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 13:08
Hej.

Jeg skal være ærlig og sige, at der ikke er mange her inde på recordere der ved ret meget om TV i den pris klasse.

Men Philis er ikke hvad det var en gang efter, at ledelsen i Holland solgte Philips TV navnet til en Kinesisk Fabrik.

Jeg vil ikke anbefale Samsung, efter de sager der har været med at de kan gå i stykker næsten lige efter at Garantien udløb.

Så hvad er der så af andre muligheder. Hvad med et LG 43" 4K UHD Smart TV 43UK6400 til 3333 kr i El Giganten:


Jeg er selv gået fra Panasonic og til et LG OLED B6V og kan rent faktisk godt lide deres WebOS brugerflade.

Men som det gælder for alle TV. Du skal selv ud og kigge og finde det TV der passer lige netop til dig.

Hilsen Carsten.

Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 19:26
https://www.dba.dk/plasma-panasonic/id-1044520183/

Super lækkert tv, der smadrer alle de nævnte LCD-paneler...

Hvad med 49"? Der er ofte blot ca. 10cm mere i bredden.
Godt og solidt 49" LCD til ca 4400,-

Ved LG og Samsung gå efter 7-serie eller mere; ved Sony 8 el højere.


Redigeret af dr_schlemer - 28-Juni-2018 kl. 19:30
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu