recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg Laptop/tablet (Medion)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg Laptop/tablet (Medion)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg Laptop/tablet (Medion)
    Sendt: 28-Juni-2018 kl. 20:46
jeg var forbi Aldi, i dag for at købe deres tablet, da den ene af mine tre børn har mistet sin iPad 2, den sal bruges til at se film på på vej til Kroatien. Jeg faldt så over en notebook som var sat ned til 2000 så jeg købte. begge dele, men hvilken skal jeg beholde ?

det drejer sig om denne NoteBook 
og denne tablet
h?

fordelen ved Notebooken som jeg ser det er at jeg kan bruge mit VCDS kabel til min bil :)

hvad mener i ?


Redigeret af Flarup - 29-Juni-2018 kl. 05:52
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 21:00
Mvh. JørgenT
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 21:54
takker jef ved ikke lige hvorfor de ikke virker ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

takker jef ved ikke lige hvorfor de ikke virker ?
Eksempel:



Når du bruger forums indsæt af link skal du selv fjerne det andet https som kopieres ind i feltet, når forum også tilføjer det. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 22:06
tabletten.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

den sal bruges til at se film på på vej til Kroatien

Hej.

Jeg læser at i har et akut behov for en transportabel enhed. Hvornår rejser i?
Men hviket behov har i når i kommer hjem?
Hvad skal den så brugers til?
Hvad har i gjort jer af overvejelser?

Hilsen Carsten.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2018 kl. 05:57
Så virker mine links :)
tak Jørgen

Det var mere eller mindre ert impulskøb :)
men kunne egentligt godt bruge en lille pc til mit vods, jeg kærer dagligt med macbook og kan ikke få vods softwaren til at genkende mit vcdskabel i vmware, derfor købte jeg denne notebook, men måske der findes et bedre alternativ til samme pris ca ?

Når vi kommer hjem fra ferie vil pc/tablet primært blive brugt til at starte en film fra Netflix, spille robolox (en hjemmeside med spil, som også findes til tablet)
og youtube.
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2018 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

  men måske der findes et bedre alternativ til samme pris ca ?

Hej.

Ja, der findes bedre alternativer i samme prisleje. Men lad være med at vælge en Windows Computer med kun 32 GB Harddisk. Vælg nu en på 64 GB eller mere.

En meget hurtig søgning viser at Power har følgende Sommerchock, som jeg har klippet og klistret:

ASUS VIVOBOOK E403NA-GA012T 14" LAPTOP til 2222 kr:
14" bærbar PC i flot og elegant aluminiums design med Intel N4200 Pertium Processor og hurtig Flash harddisk:


og 

MEDION S6219 15.6" LAPTOP HVID/SORT til 2499 kr
15,6" FULL HD bærbar med kraftig Quad Core processor N3710 og hurtig 128 GB SSD:


Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu