recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formel 1 og Viaplay Ultra via Nvidia Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Formel 1 og Viaplay Ultra via Nvidia Shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Formel 1 og Viaplay Ultra via Nvidia Shield
    Sendt: 01-Juli-2018 kl. 11:38
Hej,

Jeg har en prøvemåned på Viasat sport, tror den giver mulighed for Viaplay Ultra, Jeg har et LG C7 og en Shield, kan man så se Viaplay Ultra og hvordan? - direkte på Shield Viaplay app eller via Chromecast ? 
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2018 kl. 12:34
Kræver en Chromecast Ultra ifølge Viaplay*

*En bruger på sweclockers.com skriver dog
Viasat F1 4K via min nvidia Shield gick bra i 4K till min LG OLED B7V”



Redigeret af katbird - 01-Juli-2018 kl. 12:48
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2018 kl. 08:15
Opdatering,

Fik det til at virke via Chromecast fra Samsung S7 Telefon til Shield, på et tidspunkt kunne jeg se muligheden for at vælge det direkte fra Viaplay Appen på Shield, men det var forsvundet da jeg skulle prøve.. Måske noget med at Shield er på en trådløs Wifi en uges tid endnu...

F1 så godt ud i 4K de 3-4 minutter vi så detBig smile, men var uden kommentator lyd, så der skiftet tilbage til 3+

Et godt løb i øvrigtClap
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2018 kl. 09:06
det er ikke normalt med manglende kommentatorer på 4K. Vi oplevede det også, og gik tilbage på HD-signalet,
men efter den første gang reklamer, så var der kommentatorer på 4K streamen igen Smile

Så har 4K streamen også den KÆMPE fordel, at der vises ikke reklamer! Clap


Redigeret af Martin Sjøstrand - 02-Juli-2018 kl. 09:07
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2018 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

det er ikke normalt med manglende kommentatorer på 4K. Vi oplevede det også, og gik tilbage på HD-signalet,
men efter den første gang reklamer, så var der kommentatorer på 4K streamen igen Smile

Så har 4K streamen også den KÆMPE fordel, at der vises ikke reklamer! Clap

Det samme i fodbold i øvrigt. Men lad os nu endelig ikke give Viaplay nogle gode idéer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu