recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telefon til svigerfar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telefon til svigerfar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telefon til svigerfar
    Sendt: 03-Juli-2018 kl. 08:38
Hej alle.

Min svigerfar er tømre mester. Han har en Samsung et eller andet billigt ting som er gået i stykker.

Han vil gerne have en der kan holde til lidt af hvert men jeg tænker at sådan et ordentlig bumper cover kunne være fint.

Han bruger den til at ringe og facebook.

Men jeg er i tvivl om hvad for en det skal være.

Oneplus 6 bliver nok for stor.

Har i nogen gode forslag?

Mange tak.
/Daniel


Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2018 kl. 09:30
Caterpillar har den rigtige telefon. De har lige kommet med en. Med rimelighed gode specs.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2018 kl. 10:30
Hej T-duck.

Er det S60? Synes bare den er ret dyr nemlig :)
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2018 kl. 11:15
Synes at man betaler alt for meget for en "håndværker-model". 
Jeg ville købe en "alm." tlf. og så montere et godt cover. Et bud kunne være en Motorola G6, så vidt jeg husker bliver den faktisk leveret med et alm silikone cover i æsken. 
 Hvis han bare skal ringe, checke lidt FB opfylder den rigeligt kravene....


Redigeret af thor-thor - 03-Juli-2018 kl. 11:16
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2018 kl. 12:07
Hvis han er glad for Samsung så Xcover serien deres "håndværker mobiler".

Xcover 4 er den seneste model.

Den er IP68 godkendt (støvtæt og vandtæt op til 1.5m i 30 minutter)
Samtidig er overholder den også MIL-STD-810G hvilket er det amerikanske militærs "drop test" og betyder egentlig bare at den kan klare en masse forskellige hårde omgivelser (meget lave/meget høje temperaturer osv) og at blive tabt fra 1.5m uden der sker noget.

Den kan købes for omkring 1400kr.
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2018 kl. 16:16
Husk, at det offentlige, når man er tømrermester, afholder ca. 60% af telefonens anskaffelsespris.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu