recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BoxerTV og hdhomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BoxerTV og hdhomerun

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 10:49
HDHomeRun dur ikke til formålet, da der ikke er fundet veje til at dekryptere Boxers kanaler. Enigma2 bokse kan også streame som HDHomeRun, men kan også lidt mere med indbygget modul til indsættelse af originalt Boxer-CAM, så kanaler kan dekrypteres. Jeg ved fra tidligere, at dette kan gøres med Boxer (der skal formentlig bruges samme antal CAM, som kanaler du vil streame samtidigt!), så vælg en boks med plads til flere), men bruger selv Yousee, som jeg streamer til Android TV. Hvordan dette kan implementeres på Apple TV har jeg ingen erfaring med, men der findes (mindst) en app, der kan håndtere Enigma2 bokse..... 

miri
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Kære Bromberg. Der kan meget vel være kommet løsninger, men som Cyberguyen skriver - det kræver et arbejde du ganske enkelt ikke vil kunne finde ud af. Vi har efterhånden set så mange år med dig her på recordere. Vi ved godt du er IT-analfabet, så du vil stille spørgsmål konstant her. Og der er ganske enkelt ingen herinde der har tålmodighed til at føre dig igennem en eventuel proces. Kigger du her i forummet, har du måske lagt mærke til manglen på folk der får svar på lige præcis den her kombination, og det er ganske enkelt fordi det bare ikke er noget folk gider bruge tid på. Det er så dyr og omstændig en løsning, at det reel ikke kan betale sig.

Claus_jac jeg skal lige pointere at jeg ikke er profilen bromberg, men bromberg5.

Nej jeg ønsker ikke en løsning der er alt for kompleks opbygget, det er noget knald lige så snart der er noget der skal opdateres.
Det skulle være en simpel løsning og det kunne den hdhomerun godt ligne. 
Samtidigt tænker jeg at det ikke er urealistisk at man kunne gøre som jeg ønsker nu, div udbydere efterhånden alle er på ATV mm.
Men det skal som sagt det skal ikke være en macguiver løsning, det har jeg ikke lyst til og ej heller forstand til.
Hvad er egentligt grunden til at du ikke bare bruger Boxer's App til Apple TV?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Kære Bromberg. Der kan meget vel være kommet løsninger, men som Cyberguyen skriver - det kræver et arbejde du ganske enkelt ikke vil kunne finde ud af. Vi har efterhånden set så mange år med dig her på recordere. Vi ved godt du er IT-analfabet, så du vil stille spørgsmål konstant her. Og der er ganske enkelt ingen herinde der har tålmodighed til at føre dig igennem en eventuel proces. Kigger du her i forummet, har du måske lagt mærke til manglen på folk der får svar på lige præcis den her kombination, og det er ganske enkelt fordi det bare ikke er noget folk gider bruge tid på. Det er så dyr og omstændig en løsning, at det reel ikke kan betale sig.

Claus_jac jeg skal lige pointere at jeg ikke er profilen bromberg, men bromberg5.

Nej jeg ønsker ikke en løsning der er alt for kompleks opbygget, det er noget knald lige så snart der er noget der skal opdateres.
Det skulle være en simpel løsning og det kunne den hdhomerun godt ligne. 
Samtidigt tænker jeg at det ikke er urealistisk at man kunne gøre som jeg ønsker nu, div udbydere efterhånden alle er på ATV mm.
Men det skal som sagt det skal ikke være en macguiver løsning, det har jeg ikke lyst til og ej heller forstand til.
Hvad er egentligt grunden til at du ikke bare bruger Boxer's App til Apple TV?

Vi er simpelthen for mange i husstanden til at kunne bruge dem - eller tit ihvertfald. Tåler kun 2 streams samtidigt.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvad er egentligt grunden til at du ikke bare bruger Boxer's App til Apple TV?

Vi er simpelthen for mange i husstanden til at kunne bruge dem - eller tit ihvertfald. Tåler kun 2 streams samtidigt.
Det er et eller andet sted meget latterligt - det virker som om de gerne vil have folk til at købe deres produkt. Men i stedet for at sælge bunkevis af abonnementer uden tv-bokse, til streamerfolket. Så låser de deres kort, udstyr og apps i en sådan grad at man bliver træt af dem som kunde. Ouch
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 17:52
Men så kan det være at du skal op i en VU+ som "miri" skriver.

Der kan dog være visse begræsninger i forbindelse med CAM kort. Det kan eksempelvis være, hvor mange kanaler man kan se samtidig osv.

Men så er du ovre i en anden boldgade, hvor du har et kommercielt produkt, som nogle fin-tuner, så det kan flere ting. Lidt lige som en Dreambox, som der er en tråd herinde omkring.

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

 
Det er et eller andet sted meget latterligt - det virker som om de gerne vil have folk til at købe deres produkt. Men i stedet for at sælge bunkevis af abonnementer uden tv-bokse, til streamerfolket. Så låser de deres kort, udstyr og apps i en sådan grad at man bliver træt af dem som kunde. Ouch

 Jeg blev også pisse træt af Boxer, de kunne godt lave en App til ATV, men de mente ikke at der var behov for en til Android TV. Ville så have deres Streaming, det kunne jeg godt få, men kun med deres elendige DSL, hvad fanden kan man bruge 20 Mbit forbindelse til, jammen jeg kan få Pair Bonding, det ville de fandeme ikke levere. Så skred jeg, og det gik kun for langsomt.


Redigeret af Radiomanden - 19-August-2020 kl. 20:40
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu