recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Træls....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Træls....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan G Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Træls....
    Sendt: 05-Juli-2018 kl. 09:26
Samsung PS64D8000....

Startede med en enkelt streg, ned gennem skærmens højre side. Men denne streg har desværre inviteret sine venner med...




Nogen der kan anbefale et sted det evt. kan reperares?

pft


Redigeret af Allan G - 05-Juli-2018 kl. 09:27
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 09:41
Du skal ud og have nyt tv
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 10:12
http://www.servicecentergruppen.dk/

Flinke folk, men er du sikker på, at du vil ofre en stor rep (hvis det over hovedet kan lade sig gøre) på et tv fra 2011?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 10:20
Hej Allan

Du kan næppe finde et nyt plasma panel til den - og kan du, så er det ganske givet dyrere end et nyt tv.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 10:23
Ville også sige køb et nyt. Og hvis du vil have sammen sprøde billede kvalitet skal du op pris. Og købe oled.
Til top
eag1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2009
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eag1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 10:26
hej. 
Se denne. Måske du er heldig. 
Ellers er der den alternative
Til top
Allan G Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 10:37
øv da. Eller... Et nyt tv er da ikke skidt Wink

Oprindeligt skrevet af eag1 eag1 skrev:

hej. 
Se denne. Måske du er heldig. 
Ellers er der den alternative


Jeg har set lignende på nettet (i hvertfald video 1 Tongue) og havde håbet det måske kunne gøre det.
Men selvfølgelig ikke hvis det er alt for dyrt...

Så må man hellere se hvad der er nyt og spændende. Er jo alt for længe siden jeg har kigget på tv.


Tak for svar alle sammen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Allan G Allan G skrev:

øv da. Eller... Et nyt tv er da ikke skidt Wink

Oprindeligt skrevet af eag1 eag1 skrev:

hej. 
Se denne. Måske du er heldig. 
Ellers er der den alternative


Jeg har set lignende på nettet (i hvertfald video 1 Tongue) og havde håbet det måske kunne gøre det.
Men selvfølgelig ikke hvis det er alt for dyrt...

Så må man hellere se hvad der er nyt og spændende. Er jo alt for længe siden jeg har kigget på tv.


Tak for svar alle sammen

Jeg tror ikke du kan bruge metoden fra video 1. Sony lavede jo kun LCD førhen. Betydelig anderledes paneltype end plasma.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg tror ikke du kan bruge metoden fra video 1. Sony lavede jo kun LCD førhen. Betydelig anderledes paneltype end plasma.
Fladkabel forbindelses teknikken er ikke så meget forskellig for plasma og LCD, her er en anden (flimrende, dårligt fokuseret) for ældre Samsung plasma:

Hvis det ikke lykkes kan det evt. skyldes at den anden ende af fladkablerne løsner fra selve panelet (er vist "bonded" fast), og så er der nok ikke så meget at gøre. Ouch
Mvh. JørgenT
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2018 kl. 22:36
At anbefale Servicecentergruppen og tilmed omtale dem som flinke folk...
hmm det må da være ironisk ment.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu