recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Osram Lightify med Alexa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Osram Lightify med Alexa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dingle111 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2018
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dingle111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Osram Lightify med Alexa
    Sendt: 05-Juli-2018 kl. 11:45
Hej med Jer

Jeg har I nogle år haft Lightify fra Osram, men har ikke rigtigt benyttet mig af det, kun hvis det skulle dæmpes, hvis ungerne vil have diskolys, eller hvis der skulle sættes en timer.
Nu har jeg købt mig en Alexa Echo Dot 2G'er (Germany), og kan bedre se en idé i, at stemme-styre lyset frem for med en app. - Jeg kan bare ikke få det til at virke!!!!CryCry

Alt anden opsætning omkring Echo Dot'en har fungeret fint, men når jeg skal finde Osrams Lightify skill, i "Skills" får jeg kun den Nord Amerikanske version frem (LIGHTIFY V2 North America).
Men når jeg søger via Amazon.co.uk kan jeg godt finde den Europæiske version (LIGHTIFY V2 Europe), hvilke jeg har login til. Det er så den jeg har "enabled", og troede ville virke.
MEN når Alexa så skal "DISCOVER DEVICES" sker der hat og en skid!!! Den finder ingen pære eller plugs. Jeg har læst vidt og bredt, men kan ikke finde svar. Amazon siger det er for den er GEOBLOKERET, men det forstår jeg ikke helt.

Er der nogen andre der har fået Alexa til at virke med Lightify og hvordan har I gjort?

På forhånd tak

- Christian



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu