recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay m5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay m5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay m5
    Sendt: 09-Juli-2018 kl. 12:28
jeg skal skippe mit Sonos system og vil bare have er enkelt lydsystem i hjemmet. Jeg vil helt have et system der klarer alle opgaver.
Beoplay m5 - kan den stereo parres?

Mit lg b6 har minijack udgang, kan Beoplay m5 kobles på tv’et i et stereo setup
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 15:57
Ingen parring, men den har minijack indgang.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 16:14
øv, ja så er det vel knap realistisk at det skulle komme nu - efterhånden
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 19:11
Det skyldes måske at det er en 360-grader højttaler, men omvendt så har andre jo samme funktion på deres tilsvarende modeller (Apple).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2018 kl. 07:39
Jeg har koblet 2 Beoplay M3 til mit TV med Minijack og har derved Stereo fra mit TV. Det lyder supergodt.

Det kræver blot en minijack splitter.

Derudover kommer der jo Stereo Pairing i Airplay 2, når den kommer. 

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2018 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Jeg har koblet 2 Beoplay M3 til mit TV med Minijack og har derved Stereo fra mit TV. Det lyder supergodt.

Det kræver blot en minijack splitter.

Derudover kommer der jo Stereo Pairing i Airplay 2, når den kommer. 


Njae men det kan vel ikke kaldes stereo? Dual mono måskeLOL

Men ja jeg havde tænkt på AirPlay 2 som løsningen, men jeg tænker at de stadig skal kunne parres på en eller anden måde førend det er stereo - ellers er det vel bare to højtalere der spiller det samme.
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2018 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Jeg har koblet 2 Beoplay M3 til mit TV med Minijack og har derved Stereo fra mit TV. Det lyder supergodt.

Det kræver blot en minijack splitter.

Derudover kommer der jo Stereo Pairing i Airplay 2, når den kommer. 


Njae men det kan vel ikke kaldes stereo? Dual mono måskeLOL

Men ja jeg havde tænkt på AirPlay 2 som løsningen, men jeg tænker at de stadig skal kunne parres på en eller anden måde førend det er stereo - ellers er det vel bare to højtalere der spiller det samme.

Nej - det er skam ægte stereo. Med minijack-splitteren sendes venstre stereo kanal til venstre højttaler og højre kanal til højre højttaler.

Stereo pairingen vil Airplay 2 tage sig af - og det vil være ægte stereo.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu