recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejlkode: AV_UNDERRUN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejlkode: AV_UNDERRUN

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fejlkode: AV_UNDERRUN
    Sendt: 13-Juli-2018 kl. 20:08
Hej
Har problemer med at modtage de 10 valgfri kanaler jeg har oven i grundpakken.... Den siger fejlkode AV_UNDERRUN
Har Yousee bredbånd også....når jeg tager hastighedstesten siger den fint 52 mbps men den siger socket error i upload... computeren har  også problemer med at logge på forskellige hjemmesider...
Har prøvet at genstarte både modem og Yousee boksen (2000)
nogen ideer????
Ning
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2018 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Hej
Har problemer med at modtage de 10 valgfri kanaler jeg har oven i grundpakken.... Den siger fejlkode AV_UNDERRUN
Er det Yousee boksen der siger det?
De valgfrie kanaler er krypterede kanaler der hentes via antennecoax og dekodes af boksen ved live udsendelser.
Det er kun hvis de køres som Start Forfra at de hentes via bredbånds delen.

Så i hvilken modtage tilstand sker det?
Mvh. JørgenT
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 08:25
Ja det er Yousee boksen der siger det... Der er sort skærm på de valgfrie kanaler undtagen infobjælken forneden...........
Men det virker igen her til morgen uden jeg har gjort noget..

Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu