recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Denon AVR 2113 + 5.1 Dali Stile/Sub højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Denon AVR 2113 + 5.1 Dali Stile/Sub højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Denon AVR 2113 + 5.1 Dali Stile/Sub højtalere
    Sendt: 16-Juli-2018 kl. 18:34
Hej.

Tænkte om i kunne være behjælpelige med en vurdering af mit setup, i tilfælde af det kommer til salg ?

Receiver: Denon AVR 2113 sort Højtaler: 5 stk Dali Stile sorte (der er en ekstra front til "center højtaleren" så den kan stå op eller ligge ned). Sub: Dali Fazon Sub 1 sort Sættet er 6 år gammelt (kvittering 28 juni 2012). Sættet er vundet en i konkurrence, hvor vinderen solgte det til mig hvor det ikke var pakket ud endnu. Nypris dengang var 10.500 kr for det hele. Alle delene fejler ingenting, og er i fin stand (brugsridser kan dog forekomme).

Se billeder her: https://imgur.com/a/FmNfrlS
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2018 kl. 19:53
Ingen der har en vurdering af dette setup ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu