recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue Outdoor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue Outdoor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kazan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kazan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue Outdoor
    Sendt: 18-Juli-2018 kl. 17:33
Er der nogen som har set et sted på Sjælland hvor de udstiller Philips Hue Outdoor lamper?
Jeg har været i Elgiganten, Bauhaus, Silvan o.lign alle har dem til salg på deres hjemmesider, men ingen steder er de udstillet. Når man spørger om de bliver udstillet, så er svaret at de regner med at udstille dem, men at de ikke ved hvornår de kommer i udstillingen.
-Kazan
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2018 kl. 19:55
silvan i big shopping center har dem udstillet hvis ikke du har fundet endnu
Til top
Kazan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kazan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 09:10
Tak nitrotg, nej det har jeg ikke, men så vil jeg lægge min vej forbi Silvan i Herlev
-Kazan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu