recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv lyd på Jamo DS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv lyd på Jamo DS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv lyd på Jamo DS4
    Sendt: 27-Juli-2018 kl. 09:57
Hej
Har et par Jamo DS4 højttalere, der kan køre enten via bluethooth eller line-in via phono stik. Der følger en mini-jack til phono stik ledning med også.
 
Både mit tv og PS4 her toslink lyd ud og jeg har købt en lille adaptor med mini-jack hun og toslink han stik. men er ikke sikker på det vil virke.
 
Kan dette overhovedet virke? jeg mener det er jo to forskellige formater og adaptoren laver jo kun stikket om. Skal der ikke en lille boks eller noget imellem tv og højttaleren? 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 11:49

 Hvilken adapter, det skrives der intet om.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 12:23
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 12:28

 Kan i sagens natur ikke bruges, det er en DAC der skal bruges, https://www.av-cables.dk/optisk-til-phono-converter/digital-til-analog-phono-converter.html
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 12:41
Tak.  Det var også det jeg tænkte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu