recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Callme - datakort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Callme - datakort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vet1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vet1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Callme - datakort
    Sendt: 28-Juli-2018 kl. 15:58
hej. 
Jeg har brug for et nyt data simkort til min tablet. 
Er der nogen der ved hvordan man gør med et nyt simkort købt i Matas d.d?
Jeg ønsker jo ikke at skabe problemer for telefonen, og det virker lidt som om aktiveringen i “selvbetjening” kun omhandler det normale simkort i min telefon. 
Dataordningen er et ekstra kort til mit mobilabonnement. 
Vh Jens

Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B
Impod Intero. Stamper
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 19:03

Hej.

Hvis jeg læser dit spørgsmål rigtigt søger du oplysning til et mobil data sim kort købt i Matas?

Da jeg for ca 5 år siden fik et mobil data sim kort fra callMe sad det allerede i en mobil router.

Men jeg vil ikke tro at det skal aktiveres. Jeg tror at du bare skal indtaste CallMe's APN i din tablet.

Ved at google tror jeg at deres APN er websp

Skrives mede små bogstaver.

Ellers har CallMe's kundeservice åbent man-fredag fra 9-14. Ring, skriv ikke, da det altid taget lang tid for dem at svare.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 28-Juli-2018 kl. 19:04
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 20:31
sælger Matas simkort?????

Ups. Google siger at det gør de. Smart at man på den måde kan få simkort med det samme. Post Danmark bruger uger på breve efterhånden.

Du skal aktivere kortet. Se indlæg ovenover.


Redigeret af Mufti - 28-Juli-2018 kl. 20:36
Til top
vet1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vet1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2018 kl. 18:58
Tak for svar. 
Kortet skulle blot aktiveres og så virkede det hele. 
Vh Jens. 
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B
Impod Intero. Stamper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu