recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-guide
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV-guide

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV-guide
    Sendt: 31-Juli-2018 kl. 13:36
Hej,

efter at timefortv, eller hvad den nu hed, desværre lukkede har jeg savnet en god tv-guide. Jeg brugte også epg-xml delen til mit eyetv dengang, men det bruger jeg ikke så meget mere.
Men...jeg savner en guide hvor man kan indtaste en titel (og evt. også skuespiller) og så kan man se i en liste eller lign. at nu kommer den på den og den kanal.
Jeg har prøvet at søge efter nogle online guides og også apps, men kan ikke rigtig finde noget jeg kan bruge. Den guide jeg bedst kan lide lige nu er TV2's app tvtid, men den har ikke ovennævnte funktion.

Så hvis nogle har et bud ville det være skønt. Det må sådan set også gerne, hvis der virkelig ikke er andre muligheder, være noget software til Mac/Eyetv selvom jeg ikke skal optage. Bare det er nemt at holde øje med (om jeg så ellers husker det er en anden sag Wink)

Det må også gerne koste penge, hvis det er supergodt.
Mvh Maria
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2018 kl. 15:47
DRTV app kan måske det du har brug for. I TV oversigt kan der vælges Genre, og når du har et login kan der vælges Favoritter og Senest Sete
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 11:27
Tak for forslaget. Det ser dog til at det noget der "kun" virker ved udsendelser der allerede er i guiden og ikke kommende.
Mvh Maria
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2019 kl. 12:45
Forstår dig udmærket. Jeg har ikke fundet en oversigt på højde med ontv siden de lukkede. Jeg mangler den feature, at kunne oprette en liste med favoritprogrammer der automatisk tilføjes - og viser valgte udsendelser i løbet af ugen. Bruger pt. Tvtid.tv2.dk
Steen
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2019 kl. 19:33
Enig i at der mangler et bedre alternativ. Jeg har den seneste tid faktisk selv kigget på at lave én ud fra data fra kommercielt abo på honeybee.it, men evnerne rækker ikke til at lave det så godt, som jeg gerne ville, og så er honeybee dataene ikke helt så opsplittet i kategorier, som jeg kunne ønske.  

Det er en ret stor mængde data man skal håndtere løbende, har ikke gået videre i forhold til at indhente tilbud på at få det lavet. Det bliver nok ikke helt billigt.


Redigeret af digitalt.tv - 17-Februar-2019 kl. 19:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu